Szolgáltatások

Szolgáltatások

Komplex megoldást keres?

Szolgáltatásaink széles palettája biztosítja, hogy Ön akár minden informatikával kapcsolatos dolgot egy kézben tudhasson, rendszere pedig mindig kifogástalanul, gördülékenyen működjön.

Részletekért válassza az Önt érdeklő szolgáltatást!

Rendszerfelügyelet, rendszerüzemeltetés havidíjas/átalánydíjas konstrukcióban, és alkalmi jelleggel óradíj alapon is.

Az alábbi felmerülő problémák esetén biztosan tudunk megoldást adni

  • A kollégák nem tudnak dolgozni
  • Nem indul a számítógép
  • Lefagy az alkalmazás
  • Nem működik a hálózat
  • Problémák az interneteléréssel
  • Nem elérhető a szerver
  • Bővítésre, fejlesztésre van szükség
  • Gazdátlan az informatikai rendszere

Miért fontos a rendszerek karbantartása?

Egy gazdátlan rendszer számos veszélyforrást rejt. Az elmaradó vagy nem rendszeres biztonsági és egyéb frissítések, a nem szakszerű konfigurálás és üzemeltetés, a különböző hardverhibák, jogosultság kiosztási és hozzáférési problémák, rendszertelen vagy nem megfelelő biztonsági mentések, mind-mind biztonsági és rendelkezésre állási problémák forrása lehet.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Hálózat üzemeltetés, a hálózat hibáinak feltárása, javításra,
  • a hálózati eszközök (router, tűzfal, switch, access point, wireless bridge, hálózati nyomtató) üzemeltetése, konfigurálása,
  • szerverek adminisztrációja, biztonsági frissítések telepítése,
  • szükséges szerverszolgáltatások konfigurálása,
  • naplófájlok ellenőrzése,
  • forgalmi/használati statisztika készítése,
  • munkaállomások adminisztrációja, konfigurálása,
  • munkaállomásokon és/vagy szerveren futó speciális ügyviteli rendszerek üzemeltetése,
  • szoftverek licenceinek nyilvántartása, figyelmeztetés lejárat előtt, licenc megújításának intézése, vagy javaslat a váltásra,
  • munkaállomások és szerverek hardvereinek ellenőrzése,
  • biztonsági mentés készítése,
  • 7/24 távfelügyelet, távoli segítségnyújtás akár azonnal, helyszíni kiszállás akár 1 órán belül,
  • előzetes árajánlat egyeztetése után, alkatrészek beszerelése, konfigurálása, hibás alkatrészek cseréje, új eszközök beszerzése, beépítése,
  • szakértői, szakmai tanácsadás,
  • szükség esetén a rendszer költöztetését, migrációját,
  • a felhasználók oktatása, segítségnyújtás és útmutatás új dolgok bevezetése esetén,
  • a teljes rendszer működésének rendszeres ellenőrzése,
  • hardverbiztosítás – hardver meghibásodás esetén csereeszközt biztosítunk.

Linux, Windows és FreeBSD szerverek telepítése, karbantartása, konfigurálása és üzemeltetése.Ha az alábbi kérdések közül bármelyikre igen a válasz, biztosan tudunk segíteni!

  • Felügyelet nélkül van a kiszolgáló?
  • Korábbi rendszergazdája már nem foglalkozik a géppel?
  • Rendszeresen visszatérő problémák vannak?
  • Elavult, lassú?
  • Teljesítményproblémák jelentkeznek?
  • Megint a szerver miatt áll a munka?

Miért fontos a szerverek üzemeltetése, folyamatos felügyelete?

Hibás elgondolás az, hogy egy szervert egyszer kell beállítani, és utána semmilyen teendő nincs vele, működik magától. Nem csak a kezdeti beállítást kell elvégezni, de olyan problémákkal is kell számolni, mint az elavuló szoftverek és szoftververziók illetve az öregedő hardverek jelentette veszélyek. Feltörhetik rendszerét.

A hardverhibák és az abból következő leállások, adatvesztések sok esetben monitorozással, illetve a rendszeres szerver üzemeltetési teendők elvégzésével előre láthatók. A szoftverek és egyéb futtatókörnyezetek naprakészen tartása pedig nem pusztán a verziószámok harca, hanem alapvető fontosságú hogy a szerveren futó szolgáltatások biztonságosak legyenek

Ennek biztosításához viszont állandó felügyelet szükséges.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • A szerver üzemeltetését,
  • a szerver hardverek épségének rendszeres ellenőrzését,
  • biztonsági frissítések telepítését,
  • hibás alkatrészek cseréjét,
  • a szolgáltatások elérhetőségének monitorozását,
  • a szerver rendszeres frissítését és naprakészen tartását,
  • a teljesítményének figyelését, használati statisztika készítését,
  • a szerveren tárolt adatairól rendszeres biztonsági mentés készítését.

Hálózati eszközök konfigurálása, telepítése, informatikai hálózatok kiépítése és üzemeltetése.

Mikor lehet erre szüksége?

  • Lassú az adatmozgatás.
  • Hálózati kimaradások fordulnak elő, stabilitási problémák vannak.
  • Bővítené hálózatát.
  • Vezetékes hálózatát szeretné vezeték nélküli eszközökkel kiterjeszteni.
  • Telephelyeket szeretne összekapcsolni.
  • Meglévő hálózata fejlesztésre szorul.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök (switch, router, tűzfal, access point, bridge) adminisztrációját és felügyeletét,
  • a hálózat és az eszközök monitorozását,
  • szükség esetén karbantartását, migrálását,
  • felmerülő átvitel problémák, szűk keresztmetszetek felderítését és megszüntetését.

IP telefonrendszer kiépítése, telepítése, konfigurálása igények szerint.

IP alapú telefonrendszer kiépítése, bővítése, konfigurálása

  • Vállaljuk meglévő IP alapú telefonrendszerek kiépítését,
  • meglévő rendszer bővítését vagy konfigurálását.

Miért IP?

Az IP alapú rendszernek számos előnye van az analóg és digitális rendszerekkel szemben.

  • A rendszer bevezethető már meglévő informatikai hálózaton, külön kábelezés nélkül.
  • A rendszer bekerülési, indulási költsége rendszerint kevesebb, mint az analóg vagy digitális változaté. Míg a hagyományos rendszernél a telefonközpont, illetve az abba szükséges bővítőkártyák képviselik a költség jelentős részét, IP rendszernél a központ bizonyos esetekben extra hardver vásárlása nélkül, egy kiszolgálóra telepített szoftverrel megoldható.
  • A költségek további része a telefonkészülékektől függ. Többféle gyártótól sok különböző tudású változat létezik, melyek árban is erősen különböznek. Alapfunkciókat biztosító készülékek már nagyjából az analóg készülékek árán kaphatók.
  • Ha nincs feltétlen igény dedikált készülékre, akkor számítógépre, tabletre vagy mobiltelefonra telepített szoftveres klienssel is tökéletesen működőképes.
  • Rugalmasan bővíthető. A legtöbb esetben a központ bővítése vagy cseréje nélkül, akár meg is duplázhatóak a mellékek, a fővonalak, vagy akár a hívási szabályok.
  • Bárhonnan elérhető. Mind a telefonkészülék, mind a szoftveres kliens akár hol lehet a világon, csak internetkapcsolat szükséges. A megfelelő távelérés esetén ugyanolyan feltételek mellett használható, mintha a belső hálózaton lenne.
  • Kedvező percdíjak. A VOIP szolgáltatók rendszerint jelentősen kedvezőbb hívásdíjakat adnak, mint a hagyományos vezetékes vagy mobil szolgáltatók. A meglévő hívószámok hordozhatók VOIP szolgáltatóhoz is.
  • Az IP alapú rendszer a megfelelő interfésszel szintén illeszthető analóg, digitális, vagy GSM rendszerhez.
  • Jobb hangminőség. A megfelelő feltételek esetén a hagyományos rendszereknél jobb hangminőséget, tisztább hangot tud biztosítani a végpontok között.

IP kamerarendszer kiépítése, telepítése és üzemeltetése.

IP Kamerarendszer építés, bővítés

  • Megcsináljuk a hozzá szükséges kábelezést,
  • beszerezzük az eszközöket,
  • felszereljük,
  • beállítjuk.

Miért IP?

  • Gyakorlatilag ahol az analóg használható, ott az IP megoldás is, de az analóggal szemben szinte kizárólag előnyei vannak.
  • Költséghatékony. Ha adott az infrastruktúra (meglévő kábelezés, hálózati eszközök), a költség kimerül az eszközök árában és a beállításában.
  • Egyszerű telepítés. Egyetlen hálózat kábel szükséges egy kamerához. Ezen kommunikál és ezen kapja a tápfeszültséget is. Nincs szükség 230V-os csatlakozásra, nagy teljesítményű tápegységekre, kötődobozokra, vagy további kábelekre a tápellátáshoz.
  • Immunis az elektromos zajokra. Az analóg kamera képminősége nem csak magától a kamerától, hanem a kábeltől, a csatlakozók bekötésétől, és az összeszedett elektromos zavaroktól is nagyban függ. A kábel teljes hosszán összeszedett zaj, illetve idővel a csatlakozók oxidációja rontja a minőséget. Az IP kamerától a rögzítőig Ethernet hálózaton digitális formában megy a jel, veszteség nélkül.
  • Kiváló képminőség. Az IP kamerák nagy felbontású, nagy képkockaszámú képet képesek előállítani, amelyet a megfelelő rögzítő ugyanilyen minőségben képes rögzíteni. Az felvétel is lehet olyan, mint egy HD-s mozifilm: éles, kontrasztos, színhű, nagy felbontású.
  • Kliens oldali szoftver érhetők el szinte minden asztali és mobil operációs rendszerre (Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS).
  • Korszerű. Mert új rendszert már nem illik analóg alapon építeni….

Informatikai szakmai tanácsadás, IT konzultáció.

Bizonytalan?

Nem ért hozzá? Nem baj, ez nem is az Ön dolga, hanem a miénk. Figyeljen a saját feladatára, informatikával kapcsolatos kérdésével, aggályával, problémájával pedig forduljon hozzánk! Mindig azon leszünk, hogy segítsünk.

Ha mi nem tudunk megfelelő megoldást nyújtani a problémára (pl. internetszolgáltatás, fénymásoló gépek szervizelése), akkor továbbadjuk vagy közvetítjük az ügyfelet olyan partnereknek, akiket ismerünk és megbízunk bennük, és jobb megoldási javaslattal állnak elő.

Milyen témákban tudunk segíteni?

Elsősorban azokban, amikben profik vagyunk. Rendszerüzemeltetés, szerverek, kliensek, hálózatok. De más területeken is otthonosan mozgunk, sokat tapasztaltunk már az évek alatt, és ha valamire mégsem tudjuk rávágni a választ azonnal, akkor nagyon szívesen utánajárunk, megkérdezzük.

Rengeteg, több éves kapcsolatunk van több magyarországi és nemzetközi disztribútorral, szoftver- és hardverforgalmazó cég kapcsolattartójával, partnercégekkel, akikkel az évek folyamán együtt dolgoztunk.